Promocje
mini bag classic - czarna
mini bag classic - czarna
195,00 zł 99,00 zł
Kolczyki ażurowe - serca
Kolczyki ażurowe - serca
69,00 zł 49,99 zł
Kolczyki złoto - czarne kwiaty
Kolczyki złoto - czarne kwiaty
59,00 zł 49,00 zł
Naszyjnik celebrytka kwiat
Naszyjnik celebrytka kwiat
49,99 zł 39,99 zł
Sukienka Berra
Sukienka Berra
99,00 zł 79,00 zł
Mini Black Pearls
Mini Black Pearls
189,00 zł 89,00 zł
Torebka jasny róż a la Valentino
Torebka jasny róż a la Valentino
154,00 zł 119,00 zł
Torebka różowa z siatką
Torebka różowa z siatką
139,00 zł 83,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie lalunia.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

UWAGA - w związku ze stanem epidemiologicznym w kraju, proces zwrotów odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem PACZKOMATÓW InPost

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Paczkomat NDM449
Leśna 3 , Nowy Dwór Mazowiecki
Market Mrówka
telefon do doręczenia: 883 188 250
mail do doręczenia: kontakt@lalunia.pl

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem potwierdzającym zakup.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • W przypadku częściowego zwrotu towaru z zamówienia, które było realizowane z darmową dostawą, gdzie suma zakupionych produktów po odliczeniu produktów zwróconych jest niższa niż kwota uprawniająca do darmowej dostawy, skutkuje utratą prawa do darmowej dostawy, a tym samym pomniejszenie zwrotu środków o koszt dostawy z pierwotnego zamówienia.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • UWAGA PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami oraz cyframi.

 

>>>>>Formularz zwrotu<<<<<

 

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

UWAGA - w związku ze stanem epidemiologicznym w kraju, proces reklamacji odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem PACZKOMATÓW InPost

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Paczkomat NDM449
Leśna 3 , Nowy Dwór Mazowiecki
Market Mrówka
telefon do doręczenia: 883 188 250
mail do doręczenia: kontakt@lalunia.pl

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem potwierdzającym zakup.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem 

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, lalunia.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Lalunia Butik ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

>>>>>Formularz reklamacyjny<<<<<

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl